4 Aralık 2013 Çarşamba

Ege'nin Kız İsteme-Söz Makyajı



Merhaba!

Bugün sizlere güzel arkadaşım Ege'nin kız isteme töreni için önceden yapmış olduğumuz provayı ve asıl makyajı anlatacağım.


Şunu belirtmek isterim ki; uzun süreli birlikteliklerini ilk günki gibi heyecanla yaşayarak, geleceğe ilk adımı beraber atmaları gerçekten saygıya değer.

Umarım herkes bu mutluluğu bir gün yaşar.

Şimdi gelelim makyaja!!!



Önceden makyaj provası için randevulaştık ve evimde buluştuk. 


Masanın üzerine kullanabileceğim ürünleri açtım ki amacım prova esnasında karar verdiğimiz renkleri belirleyip asıl makyaj için fazladan ürün taşımamaktı.

Ege'nin provasında sadece göz ve allık-kontür olarak başladık. Cildinde geldiğinde pudra mevcuttu.

İlk olarak gözü ve göz altını baz ile makyaja hazırladım. üste the balm put a lid on it baz göz altına mac vibrancy eye primer uyguladım.

Makyajda giyilecek elbise sarı olduğu için ve arkadaşım esmer olduğu için siyah smokey eye deneyelim dedik

İkinci adımda göz kapaklarına kalın bir hat halinde gel eyeliner ile belirledim ve mac swiss chocolate ile dağıttım.
 Eyelinerı sabitlemek için mac carbon ile tekrar üzerinde geçtim ve tekrar dağıttım.

 Göz kapağı kavisini mac wedge ile dağıtarak tam bir smokey görünüm elde ettim. 

Göz altlarınıda aynı şelikde mac carbon ile dağıttım. göz içine ve kirpik dibine tekrar gel eyeliner sürdüm.

Göz altlarına bant koymamın sebebi koyu renklerle çalışırken göz altına bulaşmaması.

Göz altlarını mac moisture cover ile kapatıp ysl touche eclat ile aydınlattım ve transparan pudra ile sabitledim.

Elmacı kemiklerinin altına mac harmony ile kontürledim.

Allık olarak mac margin kullandım ve aydınlatıcı olarak Guerlain sun in the city kullandım.

Dudakları mac subculture ile çerçeveleyip nyx pumpkin pie ruj ve üzerine mac richer lusher parlatıcı 

kullandım. 
















--Prova sonu--


Hafta içi tekrar görüştüğümüzde makyajın az daha koyu olmasınına karar verdik 
Ve büyük gün  kız evinde buluştuk:)

Önceden kullandığım ürünlere farklı olarak cildi önceden nemlendirip mac strobe cream ile baz aşamasını gerçekleştirdim.

Cilde chanel vitalumiere aqua fondöten ile kapatıp gerekli yerlere the balm time balm kapatıcı uyguladım.Transparan pudra ile cildi sabitledim ve göz makyajına geçtim. Eyelinerı ve mac carbonu daha yoğun tutup swiss chocolate ile göz kavisini daha belirgin hale getirdim. makyaj sonunda göz üzerine çok az urban decay naked paletten smog rengini parmak ile uyguladım ve takma kirpik taktım



















Bir güzel bayanın daha başı bağlanmış oldu. darısı olmayanların başına:)

Elleriniz birbirinden hiç ayrılmasın bir ömür boyu mutluluk sizin olsun!!


Aybüke...

1 yorum: