24 Aralık 2013 Salı

--- 2014 YILBAŞI MAKYAJI ---



Yılbaşı akşamı çoğumuz için özel bir gecedir; 

Genellikle özel bir planımız vardır o gece için.

Yeni yıla girerken her zamankinden daha güzel, 

daha alımlı olmak isteriz. 

Size önerim, son günü beklemeden bunun için hazırlıklara başlamanız... 
Tüm gözlerin üzerinizde olmasını istiyorsanız önerilerimi uygulamak için beklememelisiniz.


 Size tavsiyem;


 Cesur bir şeyler deneyin. Kıpkırmızı şarap tonlarında güçlü dudaklar, dikkati gözlerinize çekecek takma kirpikler ya da simli farlar yılbaşı ruhuna uygun olacaktır.



Makyajınızda tek bir noktaya odaklanın.

 Gözler ya da dudaklar, birini seçmeniz gerekiyor. Buna karar verirken gideceğiniz yer ve amacınız çok önemli.

 Eğer tüm gece dışarıda olmak, dans ve biraz da flört etmek istiyorsanız gözlerinize ağırlık verin. Çünkü göz makyajı daha kalıcıdır. Dudak makyajı çabuk bozulabilir.


Makyajınıza önceden karar verin. Önceden mutlaka bir deneme yapın.

Yılbaşında genellikle tercih edilen ve bir klasik olan kırmızı rujla ilgili bugün ayrı bir post hazırlayacağım. 

Şimdi gelelim makyaj örneklerine;


 Başlamadan önce benden hiç sıkılmadan saatlerce modellik yapan ;

Güzel modelim ,arkadaşım, görümcelerin Alex'i Gözde'ye tekrar sonsuz teşekkürler!!!

:)))


Şimdi gelelim makyaj örneklerine;

İlk makyajımızda biraz daha günlük kullanıma uygun pastel tonlarında ve çok kolay uygulanabilen

 iki aşamalı eyeliner uyguladık.

Yapmış olduğum bu örneklerin hepsinde Gözde'nin kahve - ela gözlerini ön plana çıkaran 


renkler tercih ettim


--Modelimin makyajdan önceki hali--




--Şimdide makyajdan sonraki hali --



Cildi makyaja ilk olarak sephora yüz bazı ile hazırladım.

Daha sonra Mac full cover fondötenin nc30 rengini kullanarak cilt kusurlarını kapattım.

Göz altı kapatıcısı olarak mac moisture cover nw20 rengini kullandım.

ve cildi transparan pudra ile sabitledim.

Kaşları mac wedge far ile doldurdum.

Göz makyajında ise the balm put a lid on it göz bazı ile gözü makyaja hazırladım .
İlk olarak kaş altını mac nylon far ile aydınlattım.

Göz kapağı cizgisini belirlemek için mac wedge uyguladım.
Gözlere eyeliner olarak ilk önce maybelline master drama göz kaleminin altın rengini kalın bir şekilde eyeliner olarak uyguladım.

Daha sonra eyeliner sabit kalması için üzerinden urban decay half baked far ile geçtim.
Altın renginin altına ince bir hat halinde siyah jel eyeliner uyguladım.
Gözün alt kirpik diplerine urban decay smog rengini ve göz pınarı kısımlarınada aynı şekilde altın rengi farı uyguladım.

Yanaklarda Chanel bronze universal ile kontür geçtim ve allık olarak mac pink swoon var.

Aydınlatıcı olarak kemiklerde Guerlain sun in the city var.

Dudaklarda da rujun rengini tam vermesi için ilk olarak fondöten ile rengini nötrledim ve mac chatterbox ruj uyguladım.
Kirpiklerde mac 36 numaralı kirpik ve Chanel le volume rimel var.





Şimdi sırada ikinci makyajımız var!!

Cildi aynı şekilde bıraktık sadece mac bronzer ile biraz daha bronzlaştırdık. 
Dudakta mac kinda sexy ruj var.

Gözlerde ilk olarak maybelline color tattoo on and on bronze krem far var. Göz kapağı çizgisinde urban decay naked rengi ve kavis çizgisinde urban decay dark horse var. Göz altlarında urban decay toasted rengi göz içinde kahve rengi göz kalemi var . Göz üzerinde eyeliner olarak kahve rengi kalemi dağıtarak kullandım.

Bu makyajı sadece bronz bir far bir kahve rengi göz kalemi ve kahve rengi farla rahatlıkla 

kullanabilirsiniz.

Uygun fiyatlı alternatif isterseniz Flormar'ın 5'li far paletlerini öneririm gerçekten renk verme konusunda başarılılar.













--Sırada üçüncü makyaj var.--

Göz kapağına baz olarak Avon jel eyeliner flashy brown rengini tüm göz kapağına ve alt kirpik diplerine uyguladım.

Göz kapağının ortasına mac coppering rengini ; göz kapağının bittiği yere mac swiss chocolate ve göz kavisine urban decay dark horse uyguladım. Göz içinde siyah jel eyeliner var. Dudaklarda tekrar mac kinda sexy var.

























Dördüncü ve son makyajımızda sıra...



Kirpik diplerine kalınca siyaj jel eyeliner ile geçtim ve ince uçlu bir fırça yoluyla dağıttım. Parmak ilede dağıtabilirsiniz. göz kapağına mac swiss chocolate sürdüm ve kirpik diplerini mac carbon ile daha belirgin siyah hale getirdim. Far dağıtma-karıştırma fırçası ile renkleri birbirine harmanladım. Göz altlarındada mac swiss chocolate far var. Göz içinde siyah göz kalemi ve dudakta mac kinda sexy ruj var.







Örnekler şimdilik bu kadar. 

Yılbaşı gecesinde bu makyajları sizde kendinize kolayca uygulayabilirsiniz.

Umarım herkes yılbaşı gecesi için beklentilerinin de üzerinde keyifli zaman geçirir 2014'ün sizin seneniz olması dileğiyle şimdilik hoşçakalın!!!!



Hiç yorum yok:

Yorum Gönder