22 Kasım 2013 Cuma

Tedavi Bitimi ve Sonuç



Merhaba!


4 Aylık roaccutane tedavim dün itibari ile doktor kontrolünden sonra bitti:) Şükürler olsun...

Son zamanlarda yaşadığım şiddetli bel ve sırt ağrısı beni yıldırmadı;  Fakat doktorum uzun süredir hiç aktif 

veya deri altında sivilcem olmadığı için bitirebileceğimizi söyledi.

Şuanda cilt altında az miktarda olmak üzere kırmızı sivilce izlerim var. Onlarda cildin kendini yenileme ve ilacın vücuttan tamamen atılmasından sonra yani 2 ay sonra geçmediği taktirde cilt altına vitamin enjekte edilecek sanırım Mezolift diye biliniyor; ya da PRP leke tedavisi yapılacak. PRP'de de kendi kanınla ilaç karıştırılıp cilde enjekte ediliyormuş. İnşallah bunların hiç birine gerek kalmaz.


Şimdi gelelim tedaviden önceki cildimin haline ve neler uygulandığına;






Fotoğraflardada anlaşıldığı gibi problem sivilce değil cilt altındaki tıkalı gözeneklerdi. Dışarıdan sadece yakın mesafeden belli olan özelliklede makyaj yapınca cildin kaktüs gibi durduğu bi yapıdaydı.

Önceden uygulanan tedavilerde cilt soyucu kremlerle cilt soyuldu . Cildim tahriş oldu cilt düzeldi Hoop iki gün sonra gözenekler yine tıkandı. Ki be cilt temizliğine çok dikkat eden biriyim neden tıkandığına bir türlü anlam verememiştim. Daha sonradan anladığım kadarıyla ofiste bilgisayar başında otururken elimi çok fazla yanağıma , çeneme koyuyorum . Alnımda hiç bir sorun yaşamazken çene ve yanak kısmı tamamen çıldırmış durumdaydı. Bunun yanında yağlı ciltler için cilt kurutucu ürünler kullanmaya başladım ve buda cildimin kurudukça daha fazla yağ salgılamasına sebep oldu. Size verebileceğim en büyük tavsiyelerden biri; Cildinizin Dengesiyle Oynamayın!!!!!!




Aşağıdaki resimler tedavinin 15. günü ve sonrası.

Cilt tamamen kusmaya başlamış ; dudaklar kurumus.
Arko classic krem olmasa o dudaklarla nasıl başa çıkardım bilmiyorum.





Şimdiki fotoğraflarda tedavi bitişinden 1 hafta sonra






Sadece cilt altında izler var onlarında 2 aylık cilt yenileme esnasında geçmesini umuyorum. Eğer geçmezse Doktorum ile PRP uygulayacağız.


Bu ilacın en mükemmel faydalarından biride saçları çok hızlı uzatıp tırnakları inanılmaz beslemesi. Şöyleki; saçlarım bir senede ancak bir karış kadar uzarken bu üç ay içersinde bir karış uzadı.

Ve tırnaklarım; Ben nasıl başa çıkacağım şu çirkin şeylerle derken o kadar güzel beslediki tırnaklarımı hiç bu kadar güzel ve sağlıklı uzattığımı hatırlamıyorum.





Yorumu size bırakıyorum :) 




Şimdilik Hoşçakalın!!

Aybüke...

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder